Жук М.В. (Сумський ОІППО). Последипломное педагогическое образование в XXI веке: поиск приоритетов http://youtu.be/mj-qRBnDKec Вибачаюсь, що не зміг приїхати і виступаю дистанційно. Ця проблематика також відображена 1. "Образовательная среда как фактор поиска ответов вызовам современному образованию." Доклад на конференции ITEA-2011, МННЦ, Киев, Украина. http://www.youtube.com/watch?v=QVo33VytlxI 2. Выступление на ELDL 2012 http://www.youtube.com/watch?v=0syD97a4Pbw 3. "Україна в системі глобального інформаційного обміну: теоретико-методологічні аспекти дослідження і підготовки фахівців " ІІ Всеукраїнська наукова конференція, Львів, 25--26 жовтня 2013 р. (на базі НУ "Львівська політехніка") http://www.youtube.com/watch?v=5aiYqUTCGUg 4. "Возрастное образование в измерении информационной революции" - дистанционный доклад на научно-практической конференции «Возрасты образования: социальное и личностное измерения», 23.10.2013, МГУ им. М.В. Ломоносова. http://www.youtube.com/watch?v=mhaER4NgvNY 5. "Освіта в вимірі інформаційної революції" Доповідь на семінарі MZDTS-2013, ІФНТУНГ, м. Івано-Франківськ, Україна http://itea-conf.org.ua/mitde-2013/ 6. "Что формирует философию менеджмента ХХI века?" Доповідь на конференції IDS3CI-2013, СОІППО, Суми, Україна http://itea-conf.org.ua/ids3ci-2013/ 7. Выступление на ELDL 2013 http://www.youtube.com/watch?v=QNK1G5UemLs 8. Инновационное образование: понятие, актуальность, проблем http://www.youtube.com/watch?v=ybGT69Z2sHo
Пане Михайле, щиро вдячна за небайдужість до означених проблем. Із цікавістю переглянула відеоматеріали. Успіхів. Із надією на спілкування й співпрацю, Галина Корицька
Шановні колеги! У своєму відео зверненні на пленарному засіданні Михайло Васильович Жук звернув увагу на актуальне праксеологічне питання сучасної філософії післядипломної педагогічної освіти: Як наблизити теоретичне навчання до практики, і яким чином збільшити мотивацію на бажання отримувати практичні результати? На переконання самого дослідника, у сучасних закладів післядипломної освіти для вирішення цього питання є необхідна ресурсна база. Тільки слід було б зазначені задачі сформулювати трохи по іншому. Чи погоджуєтеся ви з думкою Михайла Васильовича? Яку роль в цьому може відіграти філософія?
Філософія освіти має відношення до визначення стратегії освітніх перетворень та їх обгрунтування. Надавати рекомендації щодо практичного втілення положень освітніх теорій не є справою філософії.
Праксеология представляет собой один из компонентов философии. Если философское рассмотрение не будет приводить к практическим результатам, то мы получим философию ради философии. Этот вид познавательной деятельности утрачивает тогда социальную значимость.
Мати практичне значення та давати практичні рекомендації - це не одне й теж саме. Філософи вирішують проблеми освіти на абстрактному рівні, а розробкою конкретних заходів займаються методисти, які орієнтуються на принципи, цінності та завдання, визначені філософією. Кожен з них робить свою справу і діяльність кожного з них має соціальне значення.
Дивлячись на процеси, що відбуваються в сучасній освіті, складається враження, що філософія і раціональність взагалі не мають на них ніякого впливу. Все визначається комерціалізацією,і зовнішніми чинниками і бездумним копіюванням чужих моделей.
Жук М.В. (Сумський ОІППО). Последипломное педагогическое образование в XXI веке: поиск приоритетов
ВідповістиВидалитиhttp://youtu.be/mj-qRBnDKec
Вибачаюсь, що не зміг приїхати і виступаю дистанційно.
Ця проблематика також відображена
1. "Образовательная среда как фактор поиска ответов вызовам современному образованию." Доклад на конференции ITEA-2011, МННЦ, Киев, Украина.
http://www.youtube.com/watch?v=QVo33VytlxI
2. Выступление на ELDL 2012
http://www.youtube.com/watch?v=0syD97a4Pbw
3. "Україна в системі глобального інформаційного обміну: теоретико-методологічні аспекти дослідження і підготовки фахівців "
ІІ Всеукраїнська наукова конференція, Львів, 25--26 жовтня 2013 р. (на базі НУ "Львівська політехніка")
http://www.youtube.com/watch?v=5aiYqUTCGUg
4. "Возрастное образование в измерении информационной революции" - дистанционный доклад на научно-практической конференции «Возрасты образования: социальное и личностное измерения», 23.10.2013, МГУ им. М.В. Ломоносова.
http://www.youtube.com/watch?v=mhaER4NgvNY
5. "Освіта в вимірі інформаційної революції"
Доповідь на семінарі MZDTS-2013, ІФНТУНГ, м. Івано-Франківськ, Україна
http://itea-conf.org.ua/mitde-2013/
6. "Что формирует философию менеджмента ХХI века?"
Доповідь на конференції IDS3CI-2013, СОІППО, Суми, Україна
http://itea-conf.org.ua/ids3ci-2013/
7. Выступление на ELDL 2013
http://www.youtube.com/watch?v=QNK1G5UemLs
8. Инновационное образование: понятие, актуальность, проблем
http://www.youtube.com/watch?v=ybGT69Z2sHo
Пане Михайле, щиро вдячна за небайдужість до означених проблем. Із цікавістю переглянула відеоматеріали. Успіхів. Із надією на спілкування й співпрацю, Галина Корицька
ВидалитиШановні колеги! У своєму відео зверненні на пленарному засіданні Михайло Васильович Жук звернув увагу на актуальне праксеологічне питання сучасної філософії післядипломної педагогічної освіти: Як наблизити теоретичне навчання до практики, і яким чином збільшити мотивацію на бажання отримувати практичні результати? На переконання самого дослідника, у сучасних закладів післядипломної освіти для вирішення цього питання є необхідна ресурсна база. Тільки слід було б зазначені задачі сформулювати трохи по іншому. Чи погоджуєтеся ви з думкою Михайла Васильовича? Яку роль в цьому може відіграти філософія?
ВидалитиФілософія освіти має відношення до визначення стратегії освітніх перетворень та їх обгрунтування. Надавати рекомендації щодо практичного втілення положень освітніх теорій не є справою філософії.
ВидалитиАвтор видалив цей коментар.
ВидалитиПраксеология представляет собой один из компонентов философии. Если философское рассмотрение не будет приводить к практическим результатам, то мы получим философию ради философии. Этот вид познавательной деятельности утрачивает тогда социальную значимость.
ВідповістиВидалитиМати практичне значення та давати практичні рекомендації - це не одне й теж саме. Філософи вирішують проблеми освіти на абстрактному рівні, а розробкою конкретних заходів займаються методисти, які орієнтуються на принципи, цінності та завдання, визначені філософією. Кожен з них робить свою справу і діяльність кожного з них має соціальне значення.
ВидалитиДивлячись на процеси, що відбуваються в сучасній освіті, складається враження, що філософія і раціональність взагалі не мають на них ніякого впливу. Все визначається комерціалізацією,і зовнішніми чинниками і бездумним копіюванням чужих моделей.
Видалити